.: Us Together :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: Wedding Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: My Q Jr. :.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, August 19, 2011

.: It happen 3 Weeks Ago :.

YA ALLAH..
Aku mohon padamu agar kau tabahkan lah hatiku dalam menempuh hari-hari ku di situ..
Kau kuatkan lah kesabaranku dalam melayan karenah manusia-manusia itu..
Dan Kau teguhkanlah semangatku dalam melaksanakan tanggungjawabku di situ..
Hanya padaMu aku memohon..
Hanya padaMu aku berserah..
Aku inginkan persekitaran yang lain..
Berikanlah aku peluang itu..
Sesungguhnya persekitaran di situ sudah tidak menyenangkan bagiku..
Bukan kerana aku terlalu memilih atau tidak dapat menyesuaikan diri di situ..
Tapi..
Demi kebahagiaan diriku, masa depanku dan keluargaku,
Kau berikan lah aku peluang itu sekali lagi..
Amin..
Amin Ya Rabbalalamin...

No comments:

Post a Comment