.: Us Together :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: Wedding Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: My Q Jr. :.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

The Moment I Adore: My Solemnization Day, 12th March 2011

Tepat jam 2.25 petang, bertempat di Masjid Al-Firdaus, Bandar Baru Selayang... Alhamdulillah dengan sekali lafaz aku dah jadi Mrs. Shafiq Azrul. Yippie..!! (Opss..over plak..hee..).. Padahal dalam hati rase nervous giler sebelum tu..

Dalam hal-hal perkahwinan ni, the moment yang paling aku rase touching sangat2 mase akad nikah.. bile je en. suami start kata 'Aku terima nikah ............tunai' pastu tok kadi and the gang plak kate 'Sah', bulu roma aku trus meremang and aku sure nangis.. it's happen when it's my time.. nangis tak hengat..(abis mekapku..hukhuk..)..Kalau mase menghadiri majlis nikah kawan2, time moment ni, aku terharu sbb kawan2 aku dah sah jadi suami isteri dan terpikir bile kah saat aku plak duduk atas bantal nikah tu.. (awal2 g dah gatai nak kawin.. :p) tapi pada 12 mac 2011 lalu, it's my turn to sit on bantal nikah tu... and time Mr. Shafiq Azrul melafazkan aku terase sangat2 lah syahdu and terharu.. 1st thought at that moment, aku dah jadi isteri orang..(Mrs. Shafiq Azrul..like2..) then otak aku ligat lagi berfikir.. 'tanggungjawab aku kini dah jadi kepada my family, my husband & his family' 'dah jadi isteri orang, tingkah laku kene jaga..dah xleh dah nak main2 macam dulu' 'akhirnye, aku dah kawin!!(gatal mode)'..ngehehe..
..Sebelum & Selepas Akad..

..Hantaran Dari Pihak Perempuan..

..Hantaran Dari Pihak Lelaki..

..Pengantin Wannabe ;p..

..Done!..
..Nilah cousin2 aku (Belah Mama: I'm the 2nd, Belah Abah: I'm the eldest)..

..Dalam debaran with my mum..

..Ha..Kan dah kate..nangis2.. ngee..

..Sangat sangat sangat suke time ni..ngee..

..Mr & Mrs Shafiq Azrul..

..Drive leklok ye abg..
Sangat-sangat berterima kasih to two old friends Noorhaffiza Ab. Halim & Fadilah Zainal Abidin coz sudi menemani diri ini selama 3 hari tu.. Really appreciate what both of you had doing for me..

..Sebelah kanan ni lah Fiza. Terima kasih sbb volunteer diri jadi pengapitku..

..Yang ni plak Dila. Thank you so much beb..
Malam pas nikah ni, de lah main tukar2 baju ckit.. informal event..
Gambar2 di ambil dari album Rafflesia Bridal Boutique..
..Pelamin Mini di Rumah..



No comments:

Post a Comment