.: Us Together :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: Wedding Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: My Q Jr. :.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 31, 2011

Selingan Jap

Sorry all.. I need to post something else.. aku susah nak citer kat orang len pasal kesakitan hati aku.. so ni je cara yang bleh reduce kan ckit kesakitan hati aku.. nanti bile dah tenang ckit nanti, aku postkan update2 yang aku janjikan tu yek...
Pagi ku bermula dengan kesakitan hati yang teramat sangat bila pagi ku dikejutkan dengan 2 orang caller..Caller A & Caller B..

Caller A dibuat nun jauh di Kelantan sane.. Die tak bace ke surat resign aku? I wrote effectively 31st March 2011.. Then nak suh aku wat keje lagi.. apehal plak.. no I can't..got sumting to do today.. About the presentation slide problem you have, do please ask the one who did it when i'm in leave for 2 weeks before.. takkan itu pun still kene remind..impossible kalau xingat i'm on leave.. then bile kate aku cuti wat suara2 pelik plak.. macam dlm thought die 'u cuti ke? then sape yg wat slide yang aku tak faham langsung ni? dengan sape aku nak tanye ni?' Ye..Slide tu ur clique yang buat..why dont u just ask him? Takut ke? Malu? Segan? Tau pon...Dah ko tak penah nak involve dengan ape yang
kiteorang buat, cemane ko nak tau.. Haish..

Caller B.. Yang ni yang buat darah aku menyirap sangat2.. hingat aku heran sangat ke nak duk kat cni? Ingat aku hadap sangat dengan fasiliti yang tak seberapa dalam ni? Ingat nak sangat ke pegang kunci bilik ni lame2..HELLOOOOOOOOO... aku tau lah nak pulangkan kunci bilik ni..tak yah lah nak ingatkan.. then nak push2 suh pulangkan by this week..
hah.. ni yang aku hangin jugak ni.. bila aku kate nak pulangkan next week sebab barang2 tak angkat keluar lagi dari bilik.. caller B kate'xbleh2..lame sangat tu..'Orang C' suh pulangkan minggu ni jugak..' macam xsabar2 suh aku keluar.. menghalau aku.. ok fine... aku keluarkan barang hari ni..aku pon dah takde hati dah nak stay lame2 dengan perangai orang C macam ni.. kalau ko pon dah takde hati nak jadi orang tertinggi kat sini, mmg sume keje ko and tingkah laku ko xpenah ikhlas..dem..

1 comment:

  1. lalalala~ sabar2..hehe..
    dalam dunia keje ni mmg mcmtu..
    its ok..juz forget bout them, eh..
    xpasal2 masam muka dgn encik suami nanti..dosa..hehe

    cpt paparkan kisah hanimun..heee~

    ReplyDelete