.: Us Together :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: Wedding Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: My Q Jr. :.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 3, 2010

.: Akan Ku Kenang Hingga Ke Akhir Hayatku :.


Akhirnya......
Dengan terteranya nama ku di dalam list, membuktikan bahawa aku layak untuk bergraduat tahun ni.. Alhamdulillah.. Kepada insan-insan yang telah banyak mengorbankan masa, sokongan dan tunjuk ajar kepada aku selama ini, segulung kertas tertera namaku dan kelayakanku ini membuktikan pengorbanan kalian tidak sia-sia. Jasa yang telah dicurahkan oleh kalian tidak mampu ku balas hanya dengan kata-kata atau wang ringgit semata. Jasamu akan aku kenang sampai bila-bila dan selagi aku bernyawa.
Jutaan Terima Kasih Aku Ucapkan.

No comments:

Post a Comment