.: Us Together :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: Wedding Anniversary :.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.: My Q Jr. :.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 31, 2010

.: Akibat Terjaga di Kala Dinihari :.

Selamat Menyambut Kemerdekaan Ke-54 Malaysia!!

Nilah akibatnye kalau xdapat nk lelapkan mata balik..huhu..
So, aku membuat keputusan untuk melayari internet..
Terlintas di hati nk tgk website bahagian akademik, UPM..
And guess what??
Info tentang Majlis Konvokesyen UPM ke-34 Tahun 2010 dah keluar..
Automatically, aku jadi nervous..Huhu.. 



Alhamdulillah, segalanya dah nyata..
Pada tarikh tersebut, aku bakal naik ke pentas PKKSSAAS buat kali ke2..
Jika dulu 2007, aku bergelar graduan Bacelor
Kini 2010, aku bakal bergelar graduan Master

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua pihak yang telah banyak memberikan
tunjuk ajar, nasihat serta sokongan selama setahun setengah ni..

Finally, aku takut tak jaga untuk sahur japg..Jom kite sahur yuk!!

No comments:

Post a Comment